Unser Gästebuch mussten wir leider sperren. Es wurde von dubiosen Usern missbraucht!

Anzeige: 11 - 15 von 21.< vorherige Einträge 1 2 3 4 5 weitere Einträge >
 
Peter - 22.07.2009
Super Jdee, mercie für die origineui charte, dä jung Ma mit dem schöne Bart chunt mer bekannt vor.
Mir wünsche viu Erfoug margrit u pesche
Sava - 14.07.2009
Hallo Jeanette und David.
Ganz herliche Gratulation zu eurer tollen Hompage und eurem irrsinnigen Projekt. Ich drücke euch ganz fest die Daumen und wünsche euch viel Kraft, Saft und Tatendrang. Falls ihr mal mit dem Gedanken spielt euch Lamas anzuschaffen, kommt uns doch mal auf unserem Hof besuchen... schliesslich sind wir ja fast Nachbarn ;-). Ganz äs liebs Grüessli Sava
Vreni - 27.06.2009
gwunderig wiä ich bi, han ich dini siitä grad schu bsuecht.
mir würded, wänn alles guet gaht üchä schü hof sicher chu gu bsuechä.
machs guet und äs isch mega schü gsi geschter abig.
ganz liebi grüess

Vreni
Familie - 12.06.2009
Herzlichi Gratulation Liebe Eggifrau, liebi Eggimänner zu eurne grosse Plän, villne Wünsch und tolle Visione. Mir wünschet eu vill Phantasie, unendliche Tatedrang und Chraft wie ne Mohre zum mache drus was gaht.
Und wenn Ihr mal es paar bruuchet wo chömet go aapacke oder wenn Ihr öpper suechet wo vom Hof uus Lamatrekkings im unterschte Tösstal leitet...oder was au immer... s Willis sind für (fascht)alles z ha :-).
Machets guet. Bis gli.

Susanne und Daniel mit Beni und Enya
Barbara - 28.05.2009
Lieber David, Liebe Jeanette,
toll eure Ideen, mit der schon vorhandenen und wachsenden Infrastruktur und der großen Familie.
Für eure große Aufgabe im Hof Betzental wünsche ich gutes Gelingen und allen viel Kraft.
Liebe Grüße
Barbara
< vorherige Einträge 1 2 3 4 5 weitere Einträge >